{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حوصلم بد سر رفته .

حوصلم بد سر رفته .
بیکارم 🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۶)

آخ من فداتون بشم

حاجی دارم آب قند درست میکنم

این شوگا منه

درخواستی دارین بگین🫠

اینم یه ارت یهوی حوصلم سر رفته بود کشیدم ببخشید بد شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط