{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سال بدتر داره شروع میشه

💔😔بازم دل گیری ،غصه ، غم انشالا که تموم بشه این درد صبح بشه ای شب
دیدگاه ها (۶)

نمیدونم چرا ولی دوسش دارم

دختر

😔💔حق تا ابد...

کپشن بخونید بچه ها hi

بچه‌ها نت من تموم داره میشهبراهمون زیاد نمیرم ولی نرینبعد یه...

آدم فکر می‌کنه دووم نمیارهفکر می‌کنه این شب صبح نمی‌شهاین در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط