{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چند روزی نبودم فعالین نداشتم الان فعلایت میکنم ممنون

یه چند روزی نبودم فعالین نداشتم الان فعلایت میکنم ممنون گیسم لایکم کنید و کامت بزارید اگه آرمی هستید دارید اینو میبیند منو فالو کنید ممنون میشم 🙃
دیدگاه ها (۰)

عااااا تنک بیبی

تولد تهیونگهههههههههه

فقط آرمی ها میفهمنن😅

این پیج اصلی ما هستشرمنده میدونم خیلی وقته فعالیت نداشتمتوی ...

جیگرا از فعالیت‌های من راضی هستید از پیجم راضی هستیدیا نه اگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط