{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا؟؟ 🖤😔🥀💔💔

چرا؟؟ 🖤😔🥀💔💔
دیدگاه ها (۰)

همیشه ی زخمی. باهامه. ک هیچ وقت خوب نمیشه 💔💔😔🥀

دوستش داشتم. دوستم نداشت💔💔🥀😔🖤

دلم. تنگه😔😔😔💔🥀

یل کربلا ابوالفضل ـ قربون. اون قدو. بالات🖤🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط