{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و حقیقت این بود که تو تنهاییام خودم رفیق خودم بودم :))

و حقیقت این بود که تو تنهاییام خودم رفیق خودم بودم :))
دیدگاه ها (۱)

ی ادم افسرده ی زمانی خوشحالترین ادم بوده :)❤️‍🩹

کاش آدما میتونستن بفهمن بعضی از حرفاشون یا حرکاتشون چقد میتو...

ولی هرچی میگذره من بیشتر میفهمم که همرو عذاب میدم و هیچکس در...

آدم حسود وقتی نتونه بهت ضربه بزنه بهت تهمت میزنه!

م جاش بودم تو خودم میریدم (تو این شرایط ۱۰۰ بار بودم )

منو ول نکنی تو تنهاییام :)🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط