{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون شبا که پر ستاره‌ان واسه تو:)

اون شبا که پر ستاره‌ان واسه تو:)
دیدگاه ها (۰)

-ریز به ریز خندیدی و من جان دادم، در بین صدای خنده هایت-

همیشه من ماندن را انتخاب کرده‌ام، یک بار هم تو طعمِ نبودم را...

آرامش

807 تایی مبارک از همتون ممنونم دوستون دارم بمونید برام مهربو...

"چشمان تو، آسمان شب من است؛ درخشان و پر ستاره."🦋✨🫀

یکی هست تو قلبم که هرشب واسه اون مینویسمو اون خوابه🥲

از همه عالمو آدم لجمه....ولی قلبم واسه تو پر میزنه🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط