{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودتم دوسش داری؟

خودتم دوسش داری؟
انقدر به خودت سخت نگیر😢
دیدگاه ها (۲)

خنده های کیوتش🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹

منکه میخوام بزارم💜

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

به خودت سخت نگیر ..

با خودت مهربون باش، سخت نگیر، زندگی زود میگذره 🫶🏻🙃

#اصکی_ممنوع❌ آره رفیق با خودتم!زندگی رو سخت نگیر…سعی کن از ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط