{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا یعنی من نمیرم برای اینا..😩🛐🛐🛐🛐💯💯💯💯

خدایا یعنی من نمیرم برای اینا..😩🛐🛐🛐🛐💯💯💯💯
دیدگاه ها (۳)

از دست این دیمن..))

عررررر..

Who's Next?..

Lady Petrova..))🛐

یعنی میگید نمیرم برای این بزرگوار..

🤦‍♂️🤦‍♂️یعنی اینا هنور نفهمیدن فرزندان ایران برای شهادت مساب...

اخه من نمیرم برای شماهااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط