{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ما چشمانمان را میبندیم وقتی:

چرا ما چشمانمان را میبندیم وقتی:
می بوسیم
بغل میکنیم
دعا میکنیم
گریه میکنیم
رویا میبینیم
گوش میدیم
استشمام میکنیم...
چون که زیباترین چیزها در زندگی،
قابل دیدن نیستند!
بلکه به وسیله قلب حس میشوند :)❤
دیدگاه ها (۱)

آخرش یه خرده جالب بود مگه نه.خخخ❤

چرا ما #چشمانمان را میبندیم وقتی:#دعا میکنیم#گریه میکنیم#روی...

موسیقی

(رنگین کمان عشق در دل تاریکی)پارت= ۷توانا چند تا نفس های عمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط