{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچقدر از تنهایی بدم میاد، من متعلق به اونم .

هرچقدر از تنهایی بدم میاد، من متعلق به اونم .
همیشه باز دوباره بهش بر میگردم.
دیدگاه ها (۰)

همیشه من مقصرم نه بقیه.عجیبه!

با شنیدنش وارد یه بعد دیگه بشید.

دختر یا پسر بودنش فرقی نمیکنه ، هر دوتاشون به یه اندازه رو م...

این دوتا بازیگر رو توی ونزدی یادتونههه؟؟بلاخره یه فیلم بازی ...

داره میاد دوباره باز بوی محرم.. #کربلایی_مهرداد_ملکی

داره میاد دوباره باز بوی محرم...🖤

داره میاد دوباره باز بوی محرم... #کربلایی_حسین_طاهری🎤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط