{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بی تی اسو میدزدن😂😂😂

وقتی بی تی اسو میدزدن😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂خیلی وقت بود میخواستم این سم رو بزارم😂

بشه های گلم من شمارا به دیدن سمی دیگر دعوت میکنم😂

کی فکرشو میکرد این صدا برای یونگی باشه😁💜💜پیشی اعظم💜

حرفای به یاد موندنی جین😂سوکجین💜💜

دلایلی که دیگه بی تی اسو دوست ندارم😔

من وقتی اون رفیقم میاد (اسو) 🎀

دزد :هرچی داری رد کن بیاد!منی که فقط بی تی اسو دارم :☝️👆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط