{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اغاااااااااااااااااا سهم این بود خو 😂😂😂

اغاااااااااااااااااا سهم این بود خو 😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

کپشن با خودت

چرا اینجوری هاپ هاپ می‌کنه این😂😂😂

فکر کنم اینا هماهنگ کرده بودن اینطوری جاشونو عوض کنن😂😂😂

سهم ما از این ازادی فقط یه «برج» بوده ؟

خدایا در سومین روز ماه محرماز تو می خواهیم سهم دهانمان را ذك...

الهی سهم امروزت شادی🙏سهم زندگیت عشقسهم قلبت مهربانیسهم چشمت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط