{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در غمت شریک هستیم بغلان وطنم😭💔😭💔

در غمت شریک هستیم بغلان وطنم😭💔😭💔
😭😭💔💔
دیدگاه ها (۳)

در شهر که عاقل زیاد بود... ت...

مخلصتم رفیق هر جا باشی سربلند بمانی دشمنانت کور 🙌🙌

لایک... فالو... کنید.... ممنون... 🥰🥰💞💞💞

چکار میکنن اینا 😱😱من در سن اینا بودم از مادرم میپرسیدم غذا ر...

وطنم...

وطنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط