{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیگارتو تو مشتم کردم خاموش!

سیگارتو تو مشتم کردم خاموش!
دیدگاه ها (۰)

بچه ها تو دشویی گیر کردم بعد اینجا الان هوا طوفانیه بعد برقا...

این بنده هستم یه INTP بیکار و همیشه خسته از همه چیز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط