{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم ها به اندازه کافی تو زندگیشون حریف برای جنگیدن دارن

آدم ها به اندازه کافی تو زندگیشون حریف برای جنگیدن دارن
ما دیگه باهاشون نجنگیم ...👌👌
دیدگاه ها (۶۸)

امروز روز توستلبخند بزن لبخندت بخیر😍❤️

به من چه رو تمرین کن ، به تو چه نشنوی 👍

سخن این است که مابی تو نخواهیم حیات ❤️#حضرت_حافظ

از طرف خدا...❤️با درد صبر کن که دوا می فرستمت...

همینجوریش مارو به اندازه کافی سکته دادی دیگه رنگ مو زیادیههه...

بازی با روان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط