{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها حضور یک انسان کافیست......

دیدگاه ها (۰)

تو آنجا کنارم بودی...❤️‍🩹..(رفیق ۳).#رفیق #دوست #برادر #کلیپ...

اگه بعد تو عاشق نشم چی...

تا پای جونم پاهات هستم....

وقتی فهمیدی علاقت دو طرفست چه حسی داشتی؟...#عاشقانه #love

انتخابت کرده بودم...

من این داستان و با تو میخوام.

...#عاشقانه #love

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط