{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هر چی خوردیم از خودی و رفیق بود.....

متن حق 🙏👏👏👏👌👌👌
دیدگاه ها (۳)

بهترین خواننده یعنی داریوش برای مادر گرامی آهنگ

دنیا و پدر و مادر

انسان باشیم

دنیا و پدر و مادر

ما از طریق خودی خوردیم نه غریبه

من فنرم در میره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط