{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیگانه گان به کنار: من از آشنایان گله دارم...!

😉😅
دیدگاه ها (۱)

فالووو شه دوستان):

:(wahid~ rigi

✨😍😎

سردار مهرالله خان ریگی.. Baloch):

از بیگانه گله ای نیست فکرم بر دشمن بود؛اما رفیق زد...

من گله دارم از همه... #نیکا#نیکا_فلاحی

آخ شب انقدر ازت گله دارم که نگو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط