{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بالاترین سرمایه برای یک مرد، زن خوبه...

بالاترین سرمایه برای یک مرد، زن خوبه...
اینو قبول داری؟
دیدگاه ها (۱)

اگر بودند

نماز آیات

اخلاقت خوب باشه

حسود کیست؟!

همه چی باامام حسین خوبه، قبول داری.!!؟

بله عزیزم ، همه ی زن ها زیبا هستن و اگه تو هم قبول نداری این...

برای مرد های ضعیف مادرانشان زن میگیرند!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط