{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز که گذشت ،فردا چه کنیم ؛!؟؟

امروز که گذشت ،فردا چه کنیم ؛!؟؟
🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۴)

رها کرد و رفت یار ،بی وداع ؛🖤🥀

وسواس در آشپزی ؛👌🤣🤪

تو رفتی و من هنوز...؛❤️‍🩹

بی تو ....؛😔🥀

قراره از فردا رمانه ( Blue Moon ) رو شروع کنیم تشریف بیارید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط