{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زل بزن به ماه...🥲✨️

زل بزن به ماه...🥲✨️
دیدگاه ها (۰)

چرا همیشه اون که دوسش داری میره..🖤

- پرم از حرفایی که فقط خودم مفهومشونو میفهمم :)🖤🙌🏼•

🥂🖕🏻

- من هنوز یادتم ولی مغروری حیف:)

روی "لبخندت"مکث کنچند ثانیه فقط بیا جای منزل بزن به خودتمیبی...

تهیونگ این بیچاره رو میبینی که زل زده به ما ؟ سه ماه نت نداش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط