{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مطمئنی...؟

مطمئنی...؟
.
ببشتر سر کدوم گریه کردید..؟
خودم: همه شون😭😭😭
دیدگاه ها (۸)

بخاطر دوست دخترش اما کمپانیش گفته کسی نبود بخاطر کسی این رفت...

مرسی

ببخشید چن روز نبودم نت نداشتم اومد باکلییی فعالیت

برام بنویسید کدوم عدد رو انتخاب کردید

ماکان بابا کجایی بابا؟(((:الان مادرُ پدرت باید سر کدوم قبر گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط