{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واییییی اصن این بشر🤣😭🤏🏻

واییییی اصن این بشر🤣😭🤏🏻
دیدگاه ها (۰)

لاس قوی

سر این داشتم خودکشی میکردم#جینکس

باباااا تو تروخدا یه دیقه به این بشر نگاه کننننننوبکشکسژککیک...

یه دوس پسر هیکلییییی ،واییییی پیدا بشه تایپم اصن من خودم میر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط