{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چطور شده ؟؟؟

هنوزم از دستتون عصبانیماااا
اصن دیگه نمیخواستم کاور بزارم ولی لیدر عزیز گفت بزار و خب نمیتونستم رو حرف لیدر حرف بزنم
پس گذاشتم
اما هنوزم ناراحتم😑😑😑😑

گزارش نکنید
❤❤❤❤❤
دیدگاه ها (۱۴)

بچه ها ناراحتم....

هعیییییییی

بد شده ؟؟؟

پروف تغییر کرد گممون نکنید 💋❤

پارت دو🙈💘چطوره ؟پی لیست بنده خیلی خو_بچه بخاطر باگ جدید ویسگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط