{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی ادما ارزششو دارن که به خاطرشون آب شی !🤍⛄

بعضی ادما ارزششو دارن که به خاطرشون آب شی !🤍⛄
دیدگاه ها (۲)

بیشتر باید دقت کنیم !📍🎭#خاص

چشمم به پوچی میخورد ...!🖤🌚#غمگین

🤍💪🏼#ایران

🧡🍂🚶🏻‍♀️#خاص

گفتم بعضی وقتا ادما...

ادما دروغ میگن که دوست دارن❤️‍🩹🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط