{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخته پسر بودن خرج ما میدیم کار ما میکنیم تنهایشم سهم ما🤕🙄

سخته پسر بودن خرج ما میدیم کار ما میکنیم تنهایشم سهم ما🤕🙄
دیدگاه ها (۳)

هعی دنیا🙂😔

مــانند هــیزم های مــصنوعی شــومینهمی ســوزم .هعی دنیا 💔

⚰️😐

پیک پیک آخره ؛جمع جمع آخر نَبوعه صدتا اخوند بَمیره اتا جوان ...

چرا ما #چشمانمان را میبندیم وقتی:#دعا میکنیم#گریه میکنیم#روی...

بازنده بودن توی همه کار خیلی سخته😔

واقعا نمیدونم چرا برای بعضی‌ها این کار سخته😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط