{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پایان خوب؟

پایان خوب؟
دیدگاه ها (۱)

عرررر

دلم براشون تنگ شده!

چانیول کیوت لعنتی

حق

پایان خوب آندرتیل

گفته بودی که چرا خوب به پایان نرسید؟راستش زور منِ خسته به طو...

سخن پایانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط