{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عه لو رفتم😔💅🏻

عه لو رفتم😔💅🏻
دیدگاه ها (۶)

عزیزم من حتی بچه‌ی دوم بابام نیستم😔✨💅🏻

یعنی اصلا عاشق اوناییم که منو فالو کردن ولی لایک نمیکنن🗿💅🏻

مزه زندگی میده🛐✨

عزیزم توکه کولر نیستی هرچی سردتر باشی بیشتر جذبت شم؟😍🤌🏻

عه وا لو رفتم... 😂

بنده لو رفتم

عه وا لو رفتم سلام قشنگم خوشحال میشم منو لایک کنی و ازم حمای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط