{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا اینجوریم؟

چرا اینجوریم؟
دیدگاه ها (۴)

عه‌‌‌‌....

هرکاری میکنم بازم فکرم پیش اونه...

فازم چی بوده رگ زدم عه...اوکی

عه انقد حالم بده که نمیتونم وایسم بعد به بقیع میگم گودم جالب...

من فقط اینجوریم؟؟؟؟

فقط من اینجوریم

من واقعا اینجوریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط