{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگم از بغض شبام

از حال خراب،،
دیدگاه ها (۱۷۸)

کاش ی خواب بود همه دردامون..

اینههمه درد. بخدا انصاف نیست..

مث قرص ماهی..

خواستن..

شبام💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط