{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌ ‍م‍‌ن ه‍‌ی‍‌چ‌وق‍‌ت ‌زاپ‍‌اص ن‍‌م‍‌ی‍‌ش‍‌م ، ‍م‍‌ن ‍واصِہ ن‍‌ق‍‌ش ا‍ول آف‍‌ری‍‌دِ‌‍ہ ش‍‌دم . !😓🚭

.ــ
دیدگاه ها (۰)

قسمت غمگین زندگی اونجاست که از آدما فقط برات یه آهنگ میمونه :)!🐝🖤 😜👊🏿

دیگه سحریه بیدارم نکنین 😂😩

کاش میشد واس همیشه مال هم بودیم... کاش میشد بغلت برا یکی دیگ نشه... 💔 کاش میشد اون حرفایی ک ب من میزدی ب اون نزنی... کاش هنوز دوسم داشتی... 🖤 کاش نمیرفتی...💔 کاش میشد من بمیرم نبینم ت با یکی دیگ خ

دلتون شاد 👊🏿😅

چند پارتی تئو

مرگ و زندگی پارت 2 که دیدم دستشو برد بالا و می خوست ا/ت رو ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط