{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ستین قلب بیمارم کجانی 😔😔

ستین قلب بیمارم کجانی 😔😔
دیدگاه ها (۰)

امشب الهی که بمیرم واسه ی حالم 😔

چنان بیگانه با خویشم،،،،که سایه ام دیگر به دنبالم نمی آید ،،

باورش سخته

کسی هیچ حالم خبر نیست کسی از چشم به گریانم خبر نیست به ظاهر ...

#اهنگــ از #علی_اردوان #خلسه #ستین#رپ #سوگند #ارتا #پوبون #ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط