{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیست روز بن بودم و برگشتم

بیست روز بن بودم و برگشتم
دیدگاه ها (۱)

ولی رپ های شایع >>>>>>

🐧🐧🐧

سورنا:)

یه چیزی رو خوندم به بقیه یاد دادم که اعتماد نکنید ممنونم که ...

من برگشتم بعد از 60 روز بن بودن

تعلیق بودم ولی برگشتم با پستایی که قراره بزارن کلا اکانتمو ب...

دوستان من بن شده بودم ببخشید 🙏🏻❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط