{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پرحرفم

پرحرفم
ولی کسی نیست باهاش درد و دل کنم
کاش آدما عوض میشدن و به فکرهم بودن
دیدگاه ها (۲)

دل شکستن ...یه جاهایی عین جنایته

خیلی وقت بود پست نذاشتم دلم گرفته کسی هست باهاش درد دل کنم؟☹

دلم میخاد با ی غریبه مست کنم!کلی باهاش درد دل کنم!بعد بهش بگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط