{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتن دخترو رو میخواد؟!

گفتن دخترو رو میخواد؟!
دیدگاه ها (۰)

نرو نرو دوباره این شکستن نووو...!؟

آخ برم قربون اون چشاتتت.....؟!

چشمانم را بستم ب تمام بودن هایت ب تمام حرف هایتب تمام نبودن ...

قفلی

دخترو خوداااااا..........#مهسا_حجازی

وقتی اسم نیمار رو گفتن :(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط