{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شبا ساکت وبیداری

شبا ساکت وبیداری
ولی معلومه درد داری
دیدگاه ها (۰)

کجایی سیدابراهیم؟؟..😭😭

فداات جوونیم ای جوان ننه

و ناگفته هایی داری که از گفته هایت بیشتر اند پس چرا نمیگیشون...

درد کاری با من کرد که ساکت شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط