{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سریال اسنودراپ (گل برفی) رو تموم کردم

سریال اسنودراپ (گل برفی) رو تموم کردم
نظر خودم در مورد این سریال و پیشنهادم اینه که کسایی که قلب ضعیف دارند و علاقه به فیلم هایی که صفحه های خییییییییییلی غمگین داره رو ندارند این سریال رو نبینند
من خودم خیلی سر همین سکانس گریه کردم دیگه داشتم هق هق میزدم و در کل بنظرم یه سریال فوق العاده زیبا و غمگین بود فقط یکم سیاسی بود که جذابیت ژانر عاشقانه‌اش رو یکم کم کرده بود اما سریال در کل عالی بود
پیشنهاد می کنم ببینیدش🫂🖤
و از ۱۰ بهش ۹ میدم🦋 (نظر شخصی)
دیدگاه ها (۹)

سریال لینک🍴

سلام منشی کیم چشه؟ 💓

اگر کلمه بودن...

۱۱۰۱ شدیم🦋✨

✲ بهت قول میدم بعد دیدن این سریال ازم تشکر میکنی... :)📌 : اگ...

چشمان تو پارت اول

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط