{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙂چقدر تنها شدم

🙂چقدر تنها شدم
نه بیبی
دیدگاه ها (۰)

ادماے غمگین همیشه لبخند زیبایی دارند.🖤🙂

برسه روزی که تو راه روی بیمارستان مامانم بگه لحافو نکشین روش...

باورم نمیشه دوران بیبی ارمی بودنم چقدر خنگول بود،م اولین بار...

چقدر می خواستم تنها نباشم چقدر تنها شدم

چقدر اذیت شدم سر دوست داشتمند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط