{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی کسی را ندارم🙃

ولی کسی را ندارم🙃
دیدگاه ها (۲۱)

🙃😔

🖤🥀

بفرست برای اولین نفری که به ذهنت اومد

یکی میاد پی باهام حرف بزنه مهم نیست درمورد چی یا حتی اگه میخ...

فمیلیمیاشیرو: @Otako۰۰۰۰۰آئویی: @kaguya_kawaiiتسوکاسا: @zzrz...

دقیقا اونجاییم که شادمهر میگه

دیگه حوصله ندارم ندارم....#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط