{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه نیکا و ارسلان باحال بودن تو اینا😐💔

دیدگاه ها (۱)

معلوم نی کی برادره کی برابر😐💔

مثلا چه تغییری کرد! 😐 یکی منو آگاه کنه😐😂

یکیم نداریم سرش غیرتی شبم ولی خب همون بهتر نداریم😐🤝

چطور بود؟

تو یه چصه ی اینا هم نیستی🎀😏

از اینا بازن بزارم؟خیلی باحال بودن

یادش بخیر یه زمانی اینا رو تو تیک تاک نگاه میکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط