{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من باورم نمیشه کشورای دیگه لواشک ندارن زندگی شون الکی

ولی من باورم نمیشه کشورای دیگه لواشک ندارن زندگی شون الکی رفته
دیدگاه ها (۱)

این حس رو همه تجربه کردن😂😂

خیلی جالبه نه 😂😅

باورم نمیشه... اصن مگه زندگی بدون کارتون و انیمیشن مزه داره؟...

باورم نمیشه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط