{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ گول خوردیم اینا باهم رفیق بودن... 😐😂

دیدگاه ها (۴)

✲ این داستان : اگه من خلبان بشم... :)

✲ وقتی کل کائنات هواتو دارن...

✲ خودکشی اونا Vs خودکشی ما...

✲ من از جمله‌ی چیزی از ارزشهامون کم نشده ؛ متنفرم...

میدونستین اینا باهم بودن ؟ یک زمانی

ماتا ابد باهم دوستیم رفیق🤝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط