{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درسته هیچوقت شبیه عکس روی جلدش نبود ولی خوشمزه بود 😝😛

درسته هیچوقت شبیه عکس روی جلدش نبود ولی خوشمزه بود 😝😛
دیدگاه ها (۱۳)

داغش به دلم میمونه تا ابد 💔

دیروز یه بستنی خریدم

هیچوقت از روی ظاهر کسی قضاوت نکنینالان مثلا به قیافه سیب‌زمی...

تو هیچوقت عاشقم نبودی نیستی نخواهی بود.)(درسته ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط