{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارزو داشتم.....

ارزو داشتم.....
دیدگاه ها (۱)

رفتنی میره...

به توچه:)))

:))))))

ولی وایبی که شما دوتا بهم میدین دقیقا همینه:)))@aynaz55@a_y_...

به جیغم توجه نکنین داشتم به چخ میرفتم🥲🙂منو ارزو دوسته عنم😁

بااینکه یه داداش کوچیکتر دارم ولی همیشه ارزو داشتم یه خواهر ...

منم ارزو میکنم بیاین قبول کنیم همه ارزو میکنن😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط