{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلایی ک دوس دارم سرت بیارم

بلایی ک دوس دارم سرت بیارم
دیدگاه ها (۱۴)

ولی جز تو هیچکی نمیتونه قلب منو لمس کنه

اشتیاقی ک مرا زنده نگه داشت تویی

فقط اونی ک زوم کرده بود رو خودش😅خدا از سرت نگذره نگفتی بلایی...

فقط اونی ک زوم کرده بود رو خودش😅خدا از سرت نگذره نگفتی بلایی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط