{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منی که خیلی نوشابه نمیخورم

دیدگاه ها (۳)

اسم آهنگ :شیشه ها ماته من ماته نگاش

آقا مصطفی خیلی خوش شانسی

دیگه نظری ندارم

ایده نقاشی کیوت

منی که هیچ کدومشون رو نمیخورم

و منی که به این راحتی ها شکست نمیخورم...

میگه : من خیلی گناه کردم ، به درد #امام_زمان عج نمیخورم !❤️‍...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط