{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید تمرین کنم گذری بیش نبودی:)

باید تمرین کنم گذری بیش نبودی:)
دیدگاه ها (۰)

فراموش کردنت ، مثلِ داشتنت محاله .

ایبابا

تُورو بوسیدَمو گُذاشتَم کِنار؛

منو داشت‌ ولی‌ به‌ همه‌ میگفت‌ تنهام .

خطاب به بهترین آدم های زندگیم:«باید تمرین کنیم که قوی باشیم....

سلام بچه هاا این دو روز نیستم هم نتم اخرشه همم معلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط