{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا بستنی های ما این جوری نییی

چرا بستنی های ما این جوری نییی
دیدگاه ها (۱۰)

رفیق یا رل

واتت.... چه جوری بستنی شون اب نمیشه.. ما تا وقت...

کیک با چه مزه ای دوس داری

چند سالته

این راجب مزه های بستنی نیست...

وااای حق نییی؟؟من چند ساعت آخر🗿🪦⚰️

ازینا درست کردمم بد نییی ولی ۲ یا ۳ ساعت زمان میبره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط