{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت به ین دنیا که تو هیچ کدومش شکستن دل آدم پیگر قانونی

لعنت به ین دنیا که تو هیچ کدومش شکستن دل آدم پیگر قانونی نداره لعنت به دنیا 💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

دوباره پاییزه💔💔💔💔

انشالله تمام بچه دنیا حالشون خوب باشه ❤️❤️❤️❤️

کی گفته دل شکستن تاوان نداره ؟❤️‍🩹#تاسیان

دنیا بدون تو معنایی نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط