{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و شخصی که کل صحنه ها رو تو جام آتش دزدید.....سِد خودمونه😂

و شخصی که کل صحنه ها رو تو جام آتش دزدید.....سِد خودمونه😂
دیدگاه ها (۳۰)

بفرمایید.....‌‌‌‌‌....

آهنگش به شدت شبیه زندگی ایشونه.....:)ویدئو و ادیت درخواستی ا...

من جر خوردم چرا؟🤣

چرا من اینقد این دوتارو باهم دوس میدارم؟؟؟🤓

🕊  بگو کی بود ،    تو رو به گریه انداخت،  کی بود که از بغضت،...

اسلاید دو اتش بس تو خاورمیانه رو نشون دادن🤣🤣🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط